torsdag 7 juli 2011

Calypsos "pöjkar", Toto och väder


Här är en första presentation av min favorithane i kullen efter Calypso och Leo.Han är en blå bicolourtabby och är även störst av sina syskon, så långt! Nio dagar gammal väger han 299 g vilket jag tycker e kanon;D Fler bilder kommer framöver på hela kullen var o en för sig, så får jag se om jag även lyckas samla alla fyra på en bild!l

Igår var vi på trädgårdsföreningen Lennart o jag samt ett annat par som vi umgås med och 6.248 andra personer. TOTO uppträdde och lät mycket bra på dom låtar jag känner igen;D
Själv är jag ingen musiker så när dom började dra ut på låtarna med sitt "stilande o jammande"
så tog jag en promenad i parken. Och vädrets makter var med oss och höll igen på regnet, det blev inget av de mörka molnen över Göteborg; härligt!

Madeleine




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar